FAQ
Bruno Foodcorner
- Hoe kan ik een bestelling bij Bruno Foodcorner plaatsen?
- 
                            Ga naar Bestel online om een online bestelling te plaatsen in de Bruno Foodcorner webshop. 
- Waar kan ik informatie vinden over de producten?
- 
                            Bekijk alle producten in onze webshop. Indien u een vraag heeft over een product, gelieve contact op te nemen met je dichtsbijzijnde Bruno Foodcorner of via het contactformulier. 
- Wat zijn de openingsuren?
- 
                            Bruno Foodcorners zijn 24/24u en 7/7d geopend, ook op feestdagen. 
- Kan ik ook van aanbiedingen profiteren wanneer ik online bestel?
- 
                            Je kan onze aanbiedingen vinden onder de categorie promo's. 
- Kan ik ook kortingsbonnen gebruiken wanneer ik online bestel?
- 
                            Wanneer je een kortingscode hebt ontvangen, kan je deze bij je online winkelmandje ingeven. 
- Hoe maak ik een groep aan om online te bestellen?
- 
                            Log je in en ga bovenaan naar "Mijn account". Hier kan je jouw groepen beheren of een groep toevoegen. 
- Hoe selecteer ik de hoeveelheid van een product dat ik wil bestellen?
- 
                            Wanneer je een product wil bestellen, zal je automatisch in een scherm komen waar je de grootte en de hoeveelheid van het product kan bewerken. 
- Hoe maak ik opmerkingen bij een bestelling?
- 
                            Wanneer je een product gaat bestellen, zal je automatisch op een scherm terecht komen waar een vakje is voor bepaalde opmerkingen die je wil toevoegen. 
- Kan ik reserveren om de bestelling diezelfde dag op te halen?
- 
                            Ja, je kan zelf een tijdstip en een datum van afhaling selecteren bij je bestelling. 
- Hoe kan ik zien als mijn bestelling gevalideerd is?
- 
                            Je zal na iedere bestelling een bevestingingsemail ontvangen. 
- Wat moet ik doen als er een fout in mijn bestelling zit?
- 
                            Je neemt dan best contact op met de Bruno Foodcorner waar je je bestelling geplaatst hebt. 
- Kan ik mijn bestelling annuleren nadat ze bevestigd is?
- 
                            Je neemt dan best contact op met de Bruno Foodcorner waar je je bestelling geplaatst hebt. 
- Kan ik met maaltijdcheques betalen?
- 
                            Ja, je kan in een Bruno Foodcorner met elektronische maaltijdcheques afrekenen. 
- Verkopen jullie halalvlees?
- 
                            Onze worstenbroodjes bevatten halal vlees. 
- Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
- 
                            Je hebt de keuze om je bestelling online af te rekenen, of je kan ter plaatse betalen. 
- Wat moet ik doen als mijn online betalingen mislukken?
- 
                            Je kan je bestelling ook ter plaatse afrekenen. 
- Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?
- 
                            Ja, je kan iedere Bruno Foodcorner ook telefonisch bereiken om een bestelling te plaatsen. We raden echter aan om je bestelling online te plaatsen. 
- Kan ik mijn bestelling laten leveren?
- 
                            Ja, je kan de keuze "levering" maken bij je online bestelling via www.brunofoodcorner.be of de Bruno Foodcorner app. Er wordt een minimumbedrag van €25 aan foodcorner producten gehanteerd. Een levering van producten gebeurt enkel binnen een straal van maximum 5 km rondom de Bruno Foodcorner. 
- Kan ik op een ander adres laten leveren dan mijn thuisadres?
- 
                            Ja, je kan het leveringsadres zelf kiezen. 
- Group Bruno
- Bruno Service Station
- Bruno Foodcorner
- Bruno Carwash
- Bruno Car Rental
- Bruno Safe Parking
                            Uw vraag niet gevonden?
                            +32 (0)89 840 600